شناسه خبر : 86214
سه شنبه 04 آبان 1400 , 13:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راهکار شهید حاج «قاسم سلیمانی» برای سر به راه کردن اشرار/فیلم

سردار رحیمی در مستند «خادم الرضا (ع)» به روایت نحوه مواجهه سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» با اشرار برخی مناطق برای ایجاد امنیت پرداخت.سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در مستند «خادم الرضا (ع)» از زبان دوستان و نزدیکانش روایت می‌شود و گفته و ناگفته‌های زندگی وی از نگاه دیگران بازگو می‌شود. مستندی ۲۸ دقیقه‌ای با اجرای «حامد عسکری» که به سفارش مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تهیه شده و تاکنون از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، قرآن، افق و مستند روی آنتن رفته است.

راهکار شهید حاج «قاسم سلیمانی» برای سر به راه کردن اشرار

در بخشی از این مستند، سردار «عبدالحسین رحیمی» معاون فرهنگی و مشارکت مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات به مدیریت حاج قاسم در پاکسازی منطقه شرق کشور از وجود اشرار اشاره کرد و اظهار داشت: «خیلی‌ها اکراه داشتند که سردار کار را بپذیرد، چون کار سخت بود، اما سلیمانی مرد میدان بود. ماموریت را پذیرفت و ابتدا برای هر کاروان اشرار شناسنامه درست کرد تا ببیند فرماندهشان کیست، چقدر سلاح دارند و قصد و هدفشان چیست. اشرار مخل امنیت را زد و رعب و وحشتی در دل دیگر اشرار افتاد. سپس سران طوایف را جمع کرد و به آنان مهلت داد. خیلی‌ها آمدند و تسلیم شدند. صحبت طوایف این بود که بسیاری از اشرار بیکار هستند، حاج قاسم برای آنان کار ایجاد کرد، ۳۰۰ حلقه چاه زد و زمین به این افراد داد. اشرار تفنگ را گذاشتند و بیل برداشتند.»

صحبت‌های صحبت سردار رحیمی را در ادامه می‌بینید.

download

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi